Socialinių kazino žaidimų augimo potencialas – neabejotinas ir didžiulis. Juos žaidžia maždaug ketvirtis visų interneto vartotojų. Ir niekas nesijuokia iš ekspertų prognozių, žadančių, jog per kitus trejus metus socialinių žaidimų klientų skaičius pasieks kampuotą milijardą.

Internetiniai socialiniai kazino / Searchengineland
Bendrovės IGT užsakymu buvo atliktas demografinis vartotojų tyrimas. Į jį pateko per šešis milijonus žmonių, žaidžiančių DoubleDown Casino žaidimus socialiniame tinkle Facebook arba mobiliuosiuose prietaisuose. Korporacijos globaliosios rinkodaros viceprezidentas Johnas Clellandas teigė: „Būdami didžiausiu internetiniu kazino, mes sekame žaidimų rinkos tendencijas ir viešai pranešame, kad internetinis pokeris tampa vis labiau patrauklesnis vis platesnei auditorijai. Tradiciškai jis laikomas „vyrišku“ žaidimu. Tačiau socialiniuose kazino sparčiai didėja moterų žaidėjų skaičius.“
Ir iš tikrųjų, pokeris yra populiariausias iš visų keturiasdešimties DoubleDown Casino siūlomų kazino žaidimų. Tyrimai parodė, kad moterų žaidėjų skaičius per metus (nuo 2014 iki 2015 m.) išaugo 22 proc. Jos, žaisdamos nemokamą internetinį pokerį, praleidžia maždaug tiek pat laiko, kiek ir vyrai. Be to, moterys linkusios daryti didesnius statymus. Per vieną žaidimo sesija moterys stato vidutiniškai 25 proc. didesnes sumas negu vyrai.
Rafas Kaustermansas, kompanijos Plumbee, gaminančios socialinius kazino žaidimus, valdybos pirmininkas, įvertino: pagaminti kokybišką socialinį kazino žaidimą kainuoja apie 2 mln. JAV dolerių (apie 1,8 mln. eurų). O jo paleidimui į rinką ir intensyviai reklaminei kampanijai (neįtraukiant viešųjų ryšių akcijų) prisireikia papildomo 10 mln. dolerių (beveik 9 mln. eurų) biudžeto.
Socialinių žaidimų pasiskirstymo tyrimas JAV parodė, kad maždaug 6 mln. piliečių žaidžia socialinius kazino žaidimus. Tai sudaro 2 proc. visos valstybės gyventojų.

Stalo žaidimas ar internetinis kazino? / Greentubepro
Socialinių žaidimų klientų skirstymas į grupes pagal amžių yra gana įdomus. Pirmoji didžioji grupė, į kurią taikomos rinkodaros priemonės, apima žmones nuo 20 iki 40 metų. Toliau amžiaus grupės pasiskirsto šitaip:
– vartotojai nuo 40 iki 49 metų;
– vartotojai nuo 50 iki 59 metų;
– vartotojai nuo 60 iki 69 metų.
Palyginimui – tradicinių lošimo įstaigų lankytojų amžiaus vidurkis yra 44 metai.
Pats populiariausias internetinių socialinių (kazino) žaidimų laikas yra nuo 16 iki 18 val. vietos laiku, vos tik pasibaigus darbo dienai.
KOMENTARAI