Kompanija NetEnt šiandien yra viena didžiausių ir sėkmingiausių lošimų industrijos veikėjų. Bendrovė veržte įsiveržė į internetinių žaidimų programinės įrangos tiekėjų sceną, ten įsitvirtino ir nuosekliai išlieka tarp pavyzdinių rinkos lyderių, tokių kaip PlayTech ir International Gaming Technology. Ne per drąsu būtų teikti, kad kaip tik šis trejetas šiuo metu užduoda visas internetinių azartinių žaidimų vystymosi tendencijas ir yra tikrų tikriausias triumviratas. Pažvelgus į išskirtinai palankius 2016 m. pirmo ketvirčio rezultatus, tampa akivaizdu, kad NetEnt valdybos pirmininkas Peras Erikssonas ir jo komanda kažką daro labai teisingai. Pabandykime pažvelgti, ką tiksliai.
„NetEnt veža“

„NetEnt“ Guns ‘n Roses žaidimo logotipas / Netent
Tarptautinėje ekspozicijoje ICE Totally Gaming 2015 ir 2016 metais NetEnt pristatė savo naujausiosios kampanijos „NetEnt veža“ („NetEnt Rocks“) produktus – tris skirtingus rokenrolo temos internetinius lošimo automatus. Šių metų sausį ir balandį paleisti pirmieji du šios serijos automatai – Guns ‘N Roses ir Jimi Hendrix. O Motorhead automatas pasirodys rugsėjį. Iki šiol ši kampanija bendrovei buvo labai sėkminga.
„Šių metų pradžioje dėl puikių pirmojo ketvirčio finansinių rodiklių sugebėjome paleisti video žaidimą Guns ‘N Roses. Tai buvo bene sėkmingiausias mūsų naujo produkto pristatymas rinkoje. Dabar tiek mes, tiek mūsų klientai su nekantrumu laukiame rugsėjo, kada pristatysime Motorhead žaidimų automatą. Pažadu, kad šis gaminys taip pat nustebins.“ – atskleidė savo planus Peras Erikssonas.
Inovacijų savaitė 2016
Vienas iš kompanijos NetEnt sėkmę lemiančių faktorių – nuolatinis dėmesys naujovėms ir pokyčiams. Kiekvienais metais, skatindami inovacijas bendrovės viduje, vadovai organizuoja penkias dienas trunkančią „inovacijų savaitę“, šiais metais vykusią kovo mėnesį. Per tą savaitę darbuotojai pateikia kūrybines idėjas. Originaliausios idėjos autorius keliauja į Las Vegase vykstančią azartinių žaidimų industrijos paroda-konferenciją G2E.

Peras Erikssonas / Digital
Peras Erikssonas pakomentavo šią bendrovės kūrybinę mugę: „Visą savaitę kompanijoje netrūksta veiksmo ir kūrybiškumo. Kuria ne tik vietiniai darbuotojai. Kviečiame žmones iš „išorės“, šie skaito paskaitas, dalinasi patirtimi ir galiausiai įkvepia naujas mintis. Pavyzdžiui, per šių metų „inovacijų savaitę“ surinkome bent 60 naujų gerų idėjų. Sunku buvo išrinkti pačią geriausią, tačiau mūsų „drakonų“ taryba vis dėlto apsisprendė. Kol kas galiu pasakyti tik tiek, kad vieną iš šiais metais pasiūlytų inovacijų mes pritaikysime savo naujajame „gyvajame“ mobiliajame kazino.“
Kalbėdamas apie naujas idėjas ir kūrybiškumą, P. Erikssonas prisiminė praėjusių metų inovacijų savaitės nugalėtojus, sukūrusius naujų lošimo automatų testavimo ir analizės įrankį. „Dabar mes, prieš išleisdami naują lošimų automatą, naudojamės šiuo analitiniu įrankiu ir galime iš karto matyti, kiek sėkmingas bus mūsų produktas. Pavyzdžiui, žaidimui Guns ‘N Roses buvo pranašaujama sėkmė. Taip ir įvyko.“
KOMENTARAI