Kai naujosios technologijos vystomos nebe dienomis, o valandomis, daugelis jų vartotojų tapo tikrais patyrusiais informacijos rėčiais, sijojančiais masę duomenų ir ieškančiais (bei surandančiais!) jiems tinkamiausių pasiūlymų. Ypatingus informacinio „kūlimo“ įgūdžius išsivystė internetinių kompiuterinių ir mobiliųjų platformų žaidimų fanai. Ir šie įgūdžiai tapo tikru galvos skausmu socialinių internetinių žaidimų kūrėjams, norintiems neprarasti, išlaikyti ir pritraukti auditoriją.

Internetinio socialinio kazino iškaba / Androidslots
Reaguodamas į šį iššūkį žaidimų kūrėjų kompanijos Royal Wins kūrybinis vadovas Mailzas Blasonato (Myles Blasonato) savo daugelyje pranešimų kartoja: norint pritraukti ir išlaikyti žaidėją, o paskui paversti jį lojaliu gerbėju galima tik supratus ko jie nori ir ko tikisi iš prekės ar paslaugos.
Jis akcentavo, jog norėdami naujos klientūros, gamintojai pirmiausiai turi orientuotis į įgūdžių žaidimų psichologiją, o visas naujoves esamiems vartotojams pateikti taip, kad jų mėgiamas žaidimas neatrodytų neatpažįstamai pasikeitęs. Įgūdžių žaidimų samprata, anot Blasonato, yra lengvai perkandama, nes psichologiniu požiūriu juose užtenka surasti žanrą ir su juo suderinamą mechaniką.
M. Blasanato aiškina: „Kadangi žaidžiama iš pinigų, ir kadangi mes norime prie savųjų žaidimų pritraukti tokius žmones, kurie linkę leisti pinigus, jiems būtina pasiūlyti kažką tokio, kas atitiktų jų lūkesčius“. Žaidimų kūrėjams M. Blasanato pataria kurti žaidimus, kurie yra linksmi ir įtraukiantis. Kokiomis priemonėmis tą padaryti? „Ribų nėra, – sako Royal Wins kūrybinis direktorius. -. Socialiniai žaidimai kol kas nereguliuojami jokiais įstatymais. O sukurtas žaidimas būna pasiekiamas itin plačiai auditorijai. Jų galimybės neišsemiamos, todėl viskas ko reikia – išsiaiškinti poreikius. O jie gali būti patys įvairiausi. Šiandieninė karta ieško nepatirtų naujovių, vyresniosios kartos klientai mieliau renkasi žaidimus, primenančius vaikystę. Vienintelis dalykas, ką patarčiau žaidimų kūrėjams – nenustokite fantazavę.“
KOMENTARAI