Norėdami parduoti prekes ar paslaugas, gamintojai pirmiausiai turi su jomis supažindinti savo būsimuosius klientus. Tuo tikslu yra organizuojamos įvairios reklaminės kampanijos ir viešųjų ryšių akcijos. Tačiau vien to neužtenka. Reklama, kaip ir bet koks kūrybinis darbas, privalo būti išskirtinis ir pritraukiantis dėmesį. Už savo originalumą reklamos agentūros gauna milžiniškus honorarus.
Azartinių žaidimų verslas visada pasižymi iš tiesų originaliomis reklamomis. Kai kurios iš jų susilaukia gana prieštaringų vertinimų. Kitos kartais būna apskritai uždraudžiamos (apie jas plačiau skaitykite čia). Daugelyje valstybių (tarp jų ir Lietuvoje) azartinių žaidimų reklama yra neleidžiama. Tačiau ten, kur lošimų namams ar lažybų bendrovėms reklamuotis leidžiama, į akis krinta spalvingi plakatai, ryškios šviesos ir spalvos bei skambūs šūkiai.
Štai pavyzdžiui, italų reklamos agentūra AdmCom išradingai išpildė lošimo namų Casino De Venezie užsakymą. Vieno oro uosto bagažo konvejeris apipavidalintas kazino ruletės stiliumi. Ryškių spalvų kompozicija veikiai patraukią akį. Gaila, jog čia pat negalima susilažint, ant kurio laukelio, juodo ar raudono, atvažiuos bagažas.

Ruletė oro uoste / Newsofgambling.
Ta pati AdmCom agentūra sukūrė įdomią reklaminę kampaniją ir kazino „Campione“. Penkios dešimtys Komo miesto taksi tapo mini kazino. Įsėdę į automobilį keleiviai gali sužaisti mažąją ruletę. Laimėjimo atveju prizas – nemokamas apsilankymas „Campione“ kazino ir vakarienė prabangiame restorane.

Taksi kazino / Newsofgambling
Australijos reklamos agentūra „Junior“ sukūrė kazino „Treasury“ lauko reklamą tiesiog iš žaidimo kauliukų. Stovint kiek toliau nuo šio stendo išryškėja džiaugsmingas merginos veidas.

„Treasury“ kazino plakatas / Newsofgambling
Kita Australijos agentūra „The Brand Agency“ savo klientui, „Burswood Casino“ pasiūlė originalų plakatą su prašymu nerūkyti.

„Burswood“ kazino reklaminis plakatas / Newsofgambling
Puikų reklaminį šūkį, skirtą užsienio turistams, pagamino specialistai iš Seulo agentūros „Daehong Communications“ Pietų Korėjos kazino „Seven Luck“. Plakatai iškabinami oro uostuose, o mažesnės nuotraukos įtrauktos į kelionių gidus. Turistų pasveikinimas skamba taip: Džiaugsmingai sveikiname Jus atvykus į Korėją, jei atminsite: 1. negalima į užsienį išsivežti nacionalinių vertybių; 2. į užsienį išsivežti galima korėjietišką sėkmę. Kituose plakatuose – panašūs raginimai pasidžiaugti Pietų Korėjos siūlomais malonumais ir, žinoma, korėjietiška sėkme.

Reklaminis plakatas, raginantis pasimėgauti korėjietiška sėkme / Newsofgambling
Dar vienas efektingas plakatas buvo sukurtas Santjago (Čilė) agentūros BBDO lošimo namams „Monticello Grand Casino“. Reklaminis šūkis paprastas ir prie jo nieko nepridursi: „Vienas statymas gali pakeisti visą tavo gyvenimą

„Monticello“ kazino plakatas / Newsofgambling
KOMENTARAI