Visi žaidimai, kuriuos siūlo lošimo įstaigos ir internetiniai kazino, gali būti suskirstyti į tris stambias grupes. Šis suskirstymas bus sąlygiškas ir nepretenduoja sukurti griežtos žaidimų klasifikacijos. Kita vertus šiame tekste nebus aptarinėjami tie azartiniai žaidimai, kurie žaidžiami tarpusavyje, komandoje, ar vienas.

Kazino salė / Gamerlimit
Natūralus klausimas – kam tuomet reikalingas toks skirstymas, į kurį kas nors neįtraukta ir negali būti klasifikacijos pagrindu? Neretai būna taip, kad būsimieji kazino lankytojai, o ypač – besilankantieji ten pirmą kartą, kurį laiką yra priversti laužyti galvas, ką ten vis dėlto žaisti. Žemiau pateiktas suskirstymas yra labai paprastas ir, pagal savo žaidimo polinkius, būsimasis kazino lankytojas lengvai priskirs save vienai iš grupių.
Pradžioje verta pasakyti, kad čia žaidimai bus skirstomi pagal tai, kas juose dominuoja – įgūdžiai ar šansas? Iš čia ir dvi grupės: šanso žaidimai, įgūdžių žaidimai, mišrieji žaidimai.
Atsitiktinumas ir tik atsitiktinumas!
Šios grupės žaidimuose rezultatas priklauso nuo šanso – galite tai vadinti, sėkme, fortūna ar atsitiktinumu. Čia kad ir kokio veiksmo besiimtų žaidėjas, jis nepadarys jokios įtakos galutiniam rezultatui. Tokių žaidimų pavyzdžiai: ruletė ir visos jos atmainos, didžioji dalis klasikinių lošimo automatų, loterijos bilietai, bingo, „laimės ratas“ ir pan.
Visos statymų strategijos ir sistemos ar įvairios programos, kurias su „šimtaprocentinėm garantijom“ žada jų kūrėjai ir pardavėjai (jie gi ne kas kita, kaip prie

Linksmybės prie ruletės / Atlanticcitynj
modernių technologijų prisitaikę sukčiai) laimėjimo negarantuoja.
Daugiausiai, ką čia gali padaryti žaidėjas – pasirinkti patį pelningiausią žaidimą su mažiausiu lošimo įstaigos pranašumu. O tam jau reikia atskiro domėjimosi.
Vadinasi, šią žaidimų grupę rinktis turėtų tie, kurie linksta pasikliauti sėkme ir gali sau leisti pralaimėti, vien tik besimėgaudami paties žaidimo procesu.
Be įgūdžių – nė iš vietos

Ruletės stalas / Businessinsider
Šiai grupei priklauso tokie žaidimai, kuriuose lošimo įstaigos pranašumas priklauso nuo lošiančiojo veiksmų. Kiekvienoje atskiroje sesijoje pergalė gali būti bet kieno pusėje. Tačiau ilgesniu laikotarpiu, naudojant optimalią strategiją ir įgūdžius, galima pasiekti labai rimtų ir solidžių laimėjimų. Tokių žaidimų pavyzdžiai: Akis (blackjack), videopokeris ir visos klasikinės kazino pokerio atmainos.
Verta atskirai paminėti internetinius azartinius žaidimus. Čia galima rasti keletą tokių, kuriuose pranašumą įgija žaidėjas. Tai video pokeris, arba Akies žaidimai su labai liberaliomis taisyklėmis. Tačiau daugeliu atveju, geriausia, ką gali padaryti žaidėjas, tai tik minimaliai sumažinti internetinio kazino pranašumą. Kita vertus, beveik visos patikimos internetinės lošimo įstaigos neretai savo klientams siūlo įvairias premijas, paskatinimus, loterijas, reklamines akcijas, kuriomis žaidėjas gali pasinaudoti ir neeikvodamas savo biudžeto. Blogiausiu atveju tokios lojalumo programos leidžia kompensuoti nuostolius.
Šansas su įgūdžių prieskoniu
Trečiajai kategorijai priklauso tokie žaidimai, kur žaidėjai daro įtaką kazino pranašumui prieš prasidedant kiekvienam žaidimo ratui. Geriausias pavyzdys būtų

Kauliukų žaidėjai / Clearwatercasino
Europoje ne itin populiarus kauliukų žaidimas (angl. Craps). Čia prieš kauliuko išmetimą galima daryti pačių įvairiausių statymų, kurie turi skirtingą pranašumą prieš žaidėją – nuo dešimtosios procento dalies iki trisdešimties procentų ir daugiau. Tai reiškia, kad protingas ir įgudęs žaidėjas gali daryti jam palankiausius statymus ir didinti juos iki norimo rezultato. Todėl jie žaidžia kone lygiom sąlygom su kazino.
***
Tad žinant šiuos žaidimus ir savo pomėgius galima atitinkamai rinktis. Tik nedaugelis gali užsidirbti iš lošimų. Iš tikro profesionalių lošėjų esama labai mažai. Profesionalių ir sėkmingų sukčių – dar mažiau. O absoliuti dauguma kazino lankytojų į šias įstaigas ateina tiesiog gerai praleisti laiką, ar maloniai „pasigrumti“ su sėkme.
KOMENTARAI