Azartinių žaidimų rinkoje svarbų vaidmenį atlieka ir dizainas. Jeigu žaidimas nebus patrauklus, žaidėjas greit praras susidomėjimą. Jau seniai žaidimų industrijos „rykliai“ suprato, jog norint išlaikyti vartotoją, būtina jam pateikti ne visiems pabodusį, įprastą, bet kuo išskirtinesnės, intriguojančios išvaizdos produktą.

Žaidimų pasaulyje nuolat pristatomos įvairios naujovės / Vimeo.com
Vokietijos žaidimų bendrovės „Bally Wulff“, pastaruoju metu eksperimentuojančios azartinių žaidimų dizaino kūrime, dizaineriai sukūrė keletą dizaino pavyzdžių ir klientų pasiteiravo jų nuomonės. Verslininkai mielai pasinaudojo proga ir išsakė savo nuomonę, pateikė savo pasiūlymų, be abejonės, ateityje padėsiančių patenkinti klientų poreikius, išpildyti jų vizijas.
Apklausos rezultatai atskleidė, jog labiausiai verslininkai pageidauja paprasto ir aiškaus dizaino, nekeliančio galvosūkių vartotojams; kad atitiktų internete vyraujančias tendencijas; aiškaus nukreipimo į produkto informaciją bei išsamios pagrindinės informacijos. Gautą informaciją įmonės marketingo komanda tinkamai įvertino ir sukūrė naują produktų katalogą.
Vos paskelbę apie naująjį katalogą „Bally Wulff“ kūrėjai netrukus pristatė naująją aukso puodų sistemą. Ši bendrovė žaidimų rinkoje gyvuoja jau 65 metus ir tiki, jog naujovės tik padeda išlikti, klientai tai teigiamai įvertina.
Pristatytoje aukso puodų sistemoje – trys naujovės: „Techno“ (padalintas į dvi versijas) bei Red Hot Firepot II“. Sumažės rizika pralošti, aukso puodas bus padalintas į keturis lygius, minimalus statymas – nuo 10 taškų.
KOMENTARAI