Naujų teisinių normų audra ir „tūkstantmečio kartos“ apatija privertė lošimo automatų kūrėjus gerokai paplušėti prie naujų idėjų.

Kompanijos „Gamblit“ komanda / Gamiker
Glendeilas, Kalifornijos valstija, JAV. Gamblit Gaming LLC biure aplink kompiuterį susirinkę beveik visi kūrybiniai darbuotojai stebeilijasi į monitorių, užpildyta dešimtimis butelio kamštukų.
– Priminkite, ko mes čia ieškome? – apžiūrinėdama 43 colių ekraną klausia kompanijos personalo vadovė Klaudija Viračmen (Claudia Wirachman). Pasibaigus laikui ji pamato reikiamą kamštuką ir sušunka: – Aaaa, per vėlai pamačiau!
– Truputį įstrigome žaidime, – rezultatą apibendrina Gamblit rinkodaros vadovas Darionas Liovenšteinas (Darion Loewenstein).
Kitame kabineto gale testuotojai žaidžia Smoothie Blast. Tai derinių žaidimas, kuriame per fiksuotą laiką į vertikalias ir horizontalias linijas reikia sudėlioti kiek įmanoma daugiau vaisių. Raundo pabaigoje virtuali beždžionė iš tų virtualių vaisių gamina virtualų kokteilį.
Smoothie Blast ir Brew Caps Squad primena mėginimus sukurti naują hitą, panašų į Candy Crush Saga. Pastarasis žaidimas buvo skirtas smagiam laiko praleidimui laukiant eilėje ar įstrigus mašinų grūstyje. Gamblit pretenzijos kitokios. Abu žaidimai – busimų internetinių lošimo automatų prototipai. Kiekvienas raundas prasideda nuo statymo ir baigiasi potencialiu piniginiu prizu.

Lošimo automatai / Mardigrascasinofl
Lošimo automatai, daugiau nei šimtmetį buvę savotiškais bankomatais, pastaruoju metu atsidūrė nesėkmių ruože ir niekaip nesugeba pritapti prie jaunųjų žaidėjų poreikio. Vis daugiau „tūkstantmečio kartos“ atstovų (arba milenialų) į lošimo metropolijas vyksta ne patirti žaidimo azarto, bet pramogauti naktiniuose klubuose ir restoranuose. Jie mėgsta sporto lažybas, retais atvejais – kortų, ruletės ar kauliukų stalus. O nuo lošimo automatų laikosi atokiai. Šiems jauniesiems klientams, užaugusiems su kompiuteriniais žaidimais, neįdomu spaudyti mygtukus ir laukti, ką jiems nulems neprognozuojamasis Atsitiktinių Skaičių Generatorius. Vargu, ar jiems patinka šis naujas Fortūnos vardas. Ir vargu, ar juos sužavės bet koks žaidimas, kuriame jie negali bent iš dalies pademonstruoti savo įgūdžių. Todėl Nevadoje pajamos iš lošimo automatų nuo 2007 metų sumažėjo 17 proc., o iš stalo žaidimų – 3 proc.

Šiuolaikiniai lošimo automatai / Slotscheers
Kai kurie ekspertai dėl to visiškai ramūs. Jie mano, kad verta palaukti, kol jaunimas „suaugs iki lošimo automatų klientų kategorijos“. Jai šiuo metu priklauso vidutinio amžiaus vyrai ir vyresnio amžiaus moterys.
Bet ne visi nusiteikę šitaip optimistiškai. Viljamas Hornbaklas (William Hornbuckle), korporacijos MGM Resorts International prezidentas ir rinkodaros direktorius, rimtai susirūpino, kad jo įstaigos lošimo automatų salėje sukiojasi vieni penkiasdešimtmečiai. Daugelis kazino vadovų, visai kaip V. Hornbalklas, nesiruošia visko paleisti savieiga. O kai kurie net puola į kraštutinumus – atsikrato aparatų, kad atlaisvintų vietą vardinio alaus ir gurmaniškos kavos prekystaliams…
Anksčiau griežtos taisyklės apribojo gamintojų poveikį žaidimų rezultatams. Tačiau nauji įstatymai, priimti Nevados ir Naujo Džersio valstijose, jau leidžia kūrėjams keisti matematinę prizų išmokėjimo struktūrą. Tai buvo tikra revoliucija lošimų pasaulyje. Veikiai atsirado automatai, kurių rezultatas priklauso ne tik nuo atsitiktinumo, bet ir nuo tam tikrų individualių žaidėjo veiksmų.
Tai davė postūmį savo žaidimus į kazino erdves perkelti tokioms kompanijoms, kaip Gamblit. Aukščiau aprašytus jų produktus jau užsisakė lošimo industrijos gigantai MGM, Ceasars Entertainment Corp ir Foxwoods Resort.
KOMENTARAI