Kazino magnatas Steve’as Wynnas nesupranta tu pašėlusių naujojo tūkstanmečio vaikų, tačiau jų nešamos pajamos jam visai prie širdies.

S. Wynno „opusas“ – kazino „Mirage“ / Paonlinecasino
Kompanijos Wynn Resorts bosas Las Vegaso poilsio ir pramogų centre Mirage skaitė įvadinį pranešimą 16-oje tarptautinėje konferencijoje „Lošimas ir rizika“ (Gambling and Risk Taking). Renginys, vykstantis kas trejus metus, sukviečia geriausius lošimo industrijos ekspertus, kurie čia diskutuoja aktualiausiomis savosios rinkos šakos temomis.
S. Wynnui tai buvo nostalgiškas sugrįžimas į jo paties statytą kompleksą, kurį vėliau perėmė kompanija MGM Resorts. Mirage centras kažkada laikytas visų Las Vegaso kazino etalonu ir naujos lošimo rinkos strategijos pionieriumi. Kurdamas savąjį „miražą“, S. Wynnas laikėsi pozicijos, kad kazino gali puikiai pasipelnyti ir iš veiklų, nesusijusių su lošimais. Kitaip tariant, jei jau užsiimi azarto verslu, tai statyk ne šiaip lošimo namus, o ištisą poilsio ir pramogų centrą.
Las Vegaso dienraštis Vegas Inc. cituoja S. Wynną, kuris lošimą apibrėžia kaip „pasyvią veiklą savaime neturinčią jokios vertės“. Anot jo, tikras kazino verslo variklis yra „ne-lošimo veiklos… arba empirinis lankytojų patyrimas.“ Ir kol magnatas didžiuojasi savo finansiniais rezultatais, jis pats pripažįsta, kad šalia jo valdomų kazino esantys naktiniai klubai ir restoranai yra vienintelė verslo dalis, kur, S. Wynno žodžiais tariant „galima patirti tikrą kognityvinį disonansą“. Kitaip tariant – klesti ir žydi ne lošimų salės, o šokių aikštelės.
Tuo pat metu jis pats pripažino, jog, švelniai tariant, ne itin gerbia naktinių klubų publiką. „Besilankydamas ir bestebėdamas savo įstaigas, darau vieną iš dviejų išvadų: arba mūsų klubai traukte traukia viso pasaulio mulkius, arba aplinkoje yra kažkas tokio, kas priverčia normalius žmones savo protą palikti anapus durų.“ – sakė S. Wynnas.

Milenialai, kurių nesupranta S. Wynnas / Theodisseyonline
Lošimų industrijos ryklys, pats save pavadinęs tipišku „senosios gvardijos“ atstovu, jaunajai tūkstantmečio kartai – arba milenialams – negailėjo aštrių kritikos žodžių. Anot jo, jaunimas gyvena virtualiame pasaulyje ir praleidžia per daug bukinančio laiko socialiniuose tinkluose. Ir nepaisant to, S. Wynnas kone susiriesdamas tvirtino, koks svarbus yra aukščiausios kokybės aptarnavimas, leidžiantis lankytojams pasijusti tarsi karaliams. Ir nėra čia jokios prieštaros. Kliento gali nemėgti apsiputojęs, o paslaugų kokybė ir lojalumas išlikti privalo. Tikriausiai tai ir turėjo minty Styvas, šnekėdamas apie „kognityvinį disonansą“.
KOMENTARAI