Rinkos ekonomikos sąlygomis reklamos svarba yra neginčytina. Kuo daugiau kalbama apie prekę, tuo daugiau galimybių, kad ją pavyks sėkmingai parduoti. Gera reklaminė kampanija ir tikslinga produkto pristatymo veikla, tikėtina, sukurs ir pridės patrauklumo bei populiarumo. Dera pridurti, kad, norint susilaukti sėkmės, reklama nebūtinai turi sukelti išskirtinai teigiamas emocijas.

Kadras iš „Ladbrokes“ reklamos „Pakilimas“ / Youtube
Lažybų bendrovės Ladbrokes reklaminis klipas „Pakilimas“ (2009 m.) buvo dalis reklaminės kampanijos, populiarinančios naująjį Ladbrokes internetinį kazino. Jame išgalvotas alpinistas Norbertas Fernandesas (Norbert Fernandez). Jis pasakoja apie savo (taip pat pramanytą) bičiulį Pedro – alpinistą ir aštrių pojūčių mėgėją, kuris sau iškeldavo vis sudėtingesnes užduotis. Norbertas pasakoja, kad Pedro nuėjo per toli. Paprastai tariant, jis žuvo. Adrenalino fanatikui nebeužteko paprasto alpinizmo ir po kalnus jis ėmė laipioti nebepaisydamas savo saugumo. Kartą, prieš kopdamas į viršūnę, Pedro apliejo save alyva. Kitą kartą į viršūnę kopė užrištomis akimis. Tačiau ir to jam buvę per mažai. Kartą Pedro nusprendė galįs kalno smailę pasiekti už nugaros surištomis rankomis, naudodamasis vien tik savo smakru. Kaip galima numanyti, pats Pedro jau nebegali papasakoti apie savo ambicingo užmojo rezultatus. Iki šio momento jis neišgyveno.
Reklamos pabaigoje Norbertas atsiverčia savo nešiojamąjį kompiuterį. Jame švyti žodžiai: „Jei Pedro būtų žinojęs apie internetinį kazino Ladbrokes.com, savo azarto poreikius būtų tenkinęs kaip tik ten, o ne be reikalo rizikavęs savo gyvybe.“
Šią reklama, kartu su dar dviem klipais, įeinančiais į kampaniją, jau po pirmojo skundo uždraudė Reklamos standartų komitetas (Advertising Standards Authority). Motyvas: reklama skatina beatodairišką ir pavojingą elgesį.
KOMENTARAI