
Kadras iš „TigerGaming“ reklaminio klipo „Mirties totalizatorius“ / Youtube
Šokiruojančios ir skandalingos reklamos, aplink save sukuriančios kuo prieštaringesnes nuomones, pritraukia kur kas daugiau dėmesio reklamuojamai prekei. Tokio metodo naudojimas tarp reklamos gamintojų tampa vis populiaresnis. Tariant kitais žodžiais, keistų ir atvirai provokuojančių siužetų naudojimas šiuolaikinėje reklamos praktikoje pradėtas taikyti labai plačiai.
Tokie reklaminiai klipai paliečia asmenines ir kultūrines vertybes, religijas ir stereotipus, apskritai visus svarbiausius žmogaus gyvenimo aspektus. Kai kada naudojamos įtaigos priemonės yra atvirai šokiruojančios. Tokiais atvejais reklama susilaukia nevienareikšmiško, tačiau labai plataus atgarsio.
Internetinio pokerio ir kazino tinklapis TigerGaming atsidūrė tarp tų, kieno reklamas uždraudė vietinės reklamos priežiūros institucijos. Standartų saugotojų taikinyje atsidūrė įmonės reklaminis klipas „Mirties totalizatorius“.
Pusantros minutės trunkantis vaizdo klipas vaizduoja vyrą, gulinti ligoninės palatoje. Aplink jį susibūrę giminės ir artimieji. Sprendžiant iš aplinkos, nakties jam ištverti nebelemta. Į palatą įeina daktaras ir seselė. Daktaras sako: „Tikimybė, kad pacientas išgyvens iki ryto – 1 prie 3.“ Pasitikėdama daktaro žodžiais, seselė ryžtasi daryti statymą. Ligonio giminės paseka jos pavyzdžiu. Po kelių akimirkų ligonis miršta. Tie, kurių statymai laimėjo, lieka apstulbę. Klipas užbaigiamas žodžiais „Kažką prarandi – kažką įgyji“. Tai kvietimas išbandyti savo sėkmę azartinių žaidimų tinklapyje TigerGaming.
Žmonės visada linkę pasišaipyti iš mirties, tačiau šią reklamą priežiūros institucijos palaikė netinkama ir jos rodymą uždraudė.
KOMENTARAI