Kai naujosios technologijos vystomos nebe dienomis, o valandomis, daugelis jų vartotojų tapo tikrais patyrusiais informacijos rėčiais, sijojančiais masę duomenų ir ieškančiais (bei surandančiais!) jiems tinkamiausių pasiūlymų. Ypatingus informacinio „kūlimo“ įgūdžius išsivystė internetinių kompiuterinių ir mobiliųjų platformų žaidimų fanai. Ir šie įgūdžiai tapo tikru galvos skausmu socialinių internetinių žaidimų kūrėjams, norintiems neprarasti, išlaikyti ir pritraukti auditoriją. Reaguodamas į šį iššūkį žaidimų kūrėjų kompanijos Royal Wins kūrybinis vadovas Mailzas Blasonato (Myles Blasonato) savo daugelyje pranešimų kartoja: norint pritraukti ir išlaikyti žaidėją, o paskui paversti jį lojaliu gerbėju galima tik supratus ko jie nori ir ko tikisi iš prekės ar paslaugos. Jis akcentavo,…