socialiniai tinklai
Internetiniai socialiniai kazino / Searchengineland
Virtualus pasaulis

Šiuo metu socialinių kazino rinka klesti ir žydi. Po staigaus socialinių žaidimų vystymosi bumo 2013 m. kitais metais prasidėjo sprogstantis žaidimų augimas mobiliosiose platformose. Lygiai taip atitinkamai augo ir šių kompanijų pelnai – nuo 2 mlrd. 2013 metais iki prognozuojamų 5 mlrd. 2016-aisiais. Socialiniai kazino žaidimai laikomi pelningiausiu mobiliųjų žaidimų ir taikomųjų programų rinkos segmentu. Jie su vėjeliu įsiveržė į didžiąją lošimų verslo lygą ir vos per porą metų sugebėjo sukurti milijardinius pelnus. Tačiau čia jiems neabejotinai padėjo socialinių tinklų ir mobiliųjų technologijų vystymasis, sąlygojęs, kad socialiniams kazino nebereikėjo savųjų vartotojų ieškoti atskirai. Socialiniai tinklai kazino žaidimams auditoriją patiekė tarsi…

|Komentuoti...
Stalo žaidimas, ar internetinis kazino / Greentubepro
Virtualus pasaulis

Žinoma kultūros antropologė Natasha Dow Schull aprašo, kaip kai kurie žaidėjai įžengia į „malonumo zoną“. Jie kažkuo panašūs į Alexandre’o Dumas romanų veikėją D’Artanjaną, kuris kartojo: „Aš kovoju tam, kad kovočiau“. Taip ir minimi žaidėjai – žaidžia, nes jiems tai patinka. Patekus į „malonumo zoną“, jiems nebesvarbus laimėjimas, jie tiesiog mėgaujasi proceso vyksmu. Neurologinės šių žaidėjų smegenų nuotraukos rodo, kad pralaimėjimai stimuliuojas tas pačias smegenų sritis kaip ir pergalės. Socialiniai žaidimai yra pasilinksminimas gryniausia savo forma, t.y. jo vartotojui nekuria jokios pridėtinės vertės ir yra tik būdas praleisti laisvalaikį. Vis dėlto nuo to noras ir motyvacija žaisti nė kiek nemažėja….

|
Komentuoti...
"Muckleshoot" kazino lošimų salė / Glassdoor
Virtualus pasaulis

Socialinių kazino žaidimų rinkos segmentas buvusio Rytų bloko valstybėse, tarp jų ir Lietuvoje, yra sąlygiškai mažas, tačiau turi labai didelį augimo potencialą. Čia ryškiai dominuoja ( ar veikiau tarptautinę konkurenciją kuria) Rusija. Lyginant globaliu mastu, šios šalies pasiekimai srityje atrodo kukliai. Ir vis dėlto nuo 2013 metų ir čia jaučiamas tolygus augimas. 2013 metais socialinių kazino žaidimų apyvarta siekė 45 mln. dolerių (40 mln. eurų), o 2014 m. ji išaugo trečdaliu – iki 60 mln. dolerių (54 mln. eurų). Tai labai įdomus faktas, nes per tuos metus socialinių kazino žaidėjų skaičius krito nuo 25 iki 13 proc. Ekspertai tokį fenomenalų…

|
Komentuoti...
Kompanijos "Zynga" socialinis žaidimas "FarmVille"
Virtualus pasaulis

Tradiciniai kazino žaidimai labiausiai traukia dėmesį tokių žmonių, kurie trokšta išlošti pinigų, tačiau bijo juos prarasti. Tuo tarpu pastaraisiais metais paplito gana naujas reiškinys – socialiniai kazino, kur žaidėjams nereikia rūpintis pinigais. Po teisybei, socialiniai kazino – tai grynoji pramoga ir atsipalaidavimas. Kaip šis fenomenas keičia tradicinių lošimų sampratą? Kaip jau ne kartą minėta, šiandieninis jaunosios kartos kazino klientas iš kazino reikalauja kur kas daugiau negu žaidimų. Jam reikia tarpusavio sąveikos, interaktyvumo ir galimybės pademonstruoti savo įgūdžius. Atrodytų, kad tokiu atveju pokerio, blackjack’o ar bakara stalai turėtų tiesiog lūžti nuo jaunosios kartos lankytojų dėmesio. Deja, taip nėra. Kaip pripažįsta Las…

|
Komentuoti...