socialiniai kazino
Kompanijos "Zynga" socialinis žaidimas "FarmVille"
Virtualus pasaulis

Kai naujosios technologijos vystomos nebe dienomis, o valandomis, daugelis jų vartotojų tapo tikrais patyrusiais informacijos rėčiais, sijojančiais masę duomenų ir ieškančiais (bei surandančiais!) jiems tinkamiausių pasiūlymų. Ypatingus informacinio „kūlimo“ įgūdžius išsivystė internetinių kompiuterinių ir mobiliųjų platformų žaidimų fanai. Ir šie įgūdžiai tapo tikru galvos skausmu socialinių internetinių žaidimų kūrėjams, norintiems neprarasti, išlaikyti ir pritraukti auditoriją. Reaguodamas į šį iššūkį žaidimų kūrėjų kompanijos Royal Wins kūrybinis vadovas Mailzas Blasonato (Myles Blasonato) savo daugelyje pranešimų kartoja: norint pritraukti ir išlaikyti žaidėją, o paskui paversti jį lojaliu gerbėju galima tik supratus ko jie nori ir ko tikisi iš prekės ar paslaugos. Jis akcentavo,…

|Komentuoti...
Internetinio socialinio kazino iškaba / Androidslots
Virtualus pasaulis

Socialinių kazino žaidimų augimo potencialas – neabejotinas ir didžiulis. Juos žaidžia maždaug ketvirtis visų interneto vartotojų. Ir niekas nesijuokia iš ekspertų prognozių, žadančių, jog per kitus trejus metus socialinių žaidimų klientų skaičius pasieks kampuotą milijardą. Bendrovės IGT užsakymu buvo atliktas demografinis vartotojų tyrimas. Į jį pateko per šešis milijonus žmonių, žaidžiančių DoubleDown Casino žaidimus socialiniame tinkle Facebook arba mobiliuosiuose prietaisuose. Korporacijos globaliosios rinkodaros viceprezidentas Johnas Clellandas teigė: „Būdami didžiausiu internetiniu kazino, mes sekame žaidimų rinkos tendencijas ir viešai pranešame, kad internetinis pokeris tampa vis labiau patrauklesnis vis platesnei auditorijai. Tradiciškai jis laikomas „vyrišku“ žaidimu. Tačiau socialiniuose kazino sparčiai didėja moterų…

|
Komentuoti...
"Muckleshoot" kazino lošimų salė / Glassdoor
Virtualus pasaulis

Socialinių kazino žaidimų rinkos segmentas buvusio Rytų bloko valstybėse, tarp jų ir Lietuvoje, yra sąlygiškai mažas, tačiau turi labai didelį augimo potencialą. Čia ryškiai dominuoja ( ar veikiau tarptautinę konkurenciją kuria) Rusija. Lyginant globaliu mastu, šios šalies pasiekimai srityje atrodo kukliai. Ir vis dėlto nuo 2013 metų ir čia jaučiamas tolygus augimas. 2013 metais socialinių kazino žaidimų apyvarta siekė 45 mln. dolerių (40 mln. eurų), o 2014 m. ji išaugo trečdaliu – iki 60 mln. dolerių (54 mln. eurų). Tai labai įdomus faktas, nes per tuos metus socialinių kazino žaidėjų skaičius krito nuo 25 iki 13 proc. Ekspertai tokį fenomenalų…

|
Komentuoti...