rinkodara
Gauselmano grupė suorganizavo būsimiems jauniesiems verslininkams seminarą / Hallo-luebbecke
Azarto klubas

Gauselmano grupė, kurią įkūrė verslininkas Paulas Gauselmanas, yra žinoma visiems azartinių lošimų rinkos atstovams. Tačiau įmonė garsi ne tik inovacijomis, bet ir siekiu padėti jaunąjai kartai atrasti savo profesinį kelią. Gauselmano grupė suorganizavo renginį, kuriame susirinkę jaunieji verslininkai mokėsi vadybos, rinkodaros pagrindų, pristatė savo kuriamus inovacinius produktus. Jaunuoliai džiaugėsi tokia galimybe, o šį renginį sumanęs verslininkas, neabejojo, jog prisidėjo prie šviesios ateities kūrimo. Žaidimą geriausiai galima suprasti tik tada, kai tampi jo dalimi. Gauselmano grupės atstovų sukviesti jaunieji būsimieji verslininkai turėjo galimybę pasijausti Benkhausen pilyje vykusio informacijos valdymo žaidimo dalimi. Susibūrimo metu jaunuoliai rungtyniavo vienas prieš kitą, pristatydami inovatyvius produktus….

|Komentuoti...
Johanesburgo panorama / Thousandwonders
Afiša

Kompanija Eventus-International, nepriklausoma pasaulinė renginių kompanija, kuri specializuojasi žaidimų konferencijose ir parodose, paskelbė apie organizuojamą kazino rinkodaros forumą (Casino Marketing Forum). Jis įvyks šių metų rugpjūčio mėn. viešbutyje Emperors Palace Johanesburge (Pietų Afrikos Respublika). Forumas, vyksiantis rugpjūčio 23-25 dienomis, siekia įkvėpti lošimo verslo rinkodaros ekspertus naujoms idėjoms. Čia taip pat bus bandoma suburti industrijos lyderius sprendžiant naujuosius rinkos iššūkius. Šiandien rinkodaros specialistai susiduria su skaitmeninių informacinių technologijų plėtros banga. Inovacijos neišvengiamai keičia rinkodaros pobūdį. Todėl ekspertai, kuriantys pažangiąsias strategijas, privalo taikytis ir pritaikyti visas naujas tendencijas. Energingoje, greitoje ir labai dažnai nepastovioje lošimų rinkos terpėje, rinkodaros specialisto vaidmuo įgyja tolydžio…

|
Komentuoti...
Mobiliosios lažybos / Bookieraters
Azarto klubas

Mobiliosios informacinės technologijos transformuoja sporto lažybas greičiau, negu geba sureaguoti azartinius žaidimus reguliuojančios valstybės institucijos. Šie procesai ne tik prisodrina rinką pinigais. Kita vertus susidaro prielaidos stambiems korupcijos skandalams, pavyzdžiui, tokiems, kurie dabar krečia tenisą. Beje, korupcijos šešėlio analizės kol kas nepakomentavo nė viena stambi lažybų bendrovė. Ženklus mobiuliųjų prietaisų (telefonų, planšetinių kompiuterių) paplitimas padėjo lažybų tarpinininkams ir bukmekeriams pasikeisti. Abejotinos reputacijos prirūkytų kontorų operatoriai tapo turtingais kompanijų vadovais. Jie daro kuria programinę įrangą, sudėtingus algoritmus ir klesti jaunimo auditorijos sąskaita. „Mes daugiau nesame apriboti geografiškai ar vienos kurios nors lažybų tarpininkų kompanijos. Sporto lažybos mūsų išmaniuosiuose telefonuose švyti kas…

|
Komentuoti...
Žmogaus pojūčių panaudojimas lošimų industrijoje
Azarto klubas

Lošimas įtraukia pojūčius. Nerviniais kanalais keliaujantys impulsai veikia smegenų sritis atsakingas už tam tikras asociacijas. Šios sritis apjungia vaizdinius, garsinius, juslinius ir kitus stimulus į bendrą aplinkos suvokimą. Jutiminių stimulų interpretavimas reiškia, kad suvokiama aplinka ir objektyvi tikrovė kartais skiriasi t.y. skiriasi suvokiamas ir tikrovėje gaunamas stimulas. Pavyzdžiui, daugybė šviesų ir spalvų, matomų ribotoje kazino erdvėje fotoreceptoriais suprantama kaip skirtingų dažnių šviesos bangos.

|
Komentuoti...