reklama
Azarto klubas

Prieš kurį laiką Šveicarijos „Grand Casino“ Badene kilo problemų dėl pernelyg liberalios reklamos. Daugeliui nepatiko itin ryškų seksualumą atvaizduojanti kazino kampanijos reklama su trumpa suknele apsirengusia gražia mergina ant pripučiamo delfino. Ši reklama turėjo simbolizuoti plaukimą į sėkmę. Šią idėją padiktavo pats miesto pavadinimas, kuris siejamas su vandeniu (vokiškas žodis „Bad“ yra vonia). Vėliau audras kėlė ir kitos tos pačios kampanijos reklamos, kuriose taip pat trykšte tryško seksualumas. Vos pasirodžius šiai reklamai, skundų sulaukė juos tirianti Šveicarijos komisija. Pareikšti kaltinimai, jog tokia reklama neatitinka reklamuojamo produkto. Ši reklaminė kampanija sukėlė nepatogumų ir dėl tariamo lyčių diskriminavimo, buvo tvritinama, jog tokia…

|Komentuoti...
Ruletė oro uoste / Newsofgambling.
Fortūnos ratas

Norėdami parduoti prekes ar paslaugas, gamintojai pirmiausiai turi su jomis supažindinti savo būsimuosius klientus. Tuo tikslu yra organizuojamos įvairios reklaminės kampanijos ir viešųjų ryšių akcijos. Tačiau vien to neužtenka. Reklama, kaip ir bet koks kūrybinis darbas, privalo būti išskirtinis ir pritraukiantis dėmesį. Už savo originalumą reklamos agentūros gauna milžiniškus honorarus. Azartinių žaidimų verslas visada pasižymi iš tiesų originaliomis reklamomis. Kai kurios iš jų susilaukia gana prieštaringų vertinimų. Kitos kartais būna apskritai uždraudžiamos (apie jas plačiau skaitykite čia). Daugelyje valstybių (tarp jų ir Lietuvoje) azartinių žaidimų reklama yra neleidžiama. Tačiau ten, kur lošimų namams ar lažybų bendrovėms reklamuotis leidžiama, į akis…

|
Komentuoti...