jaunoji karta
Saugus lošimas

Azartiniai lošimai vis modernėja, o tai itin traukia vis jaunesnius, naujovėmis mielai besidominčius žmones. Tai, jog azartiniai lošimai vilioja vis jaunesnius žaidėjus, rodo ir statistika. Vokietijoje azartiniai žaidimai prieinami jaunuoliams nuo 18 metų, o vadovaujantis naujausiais tyrimais, į azartinius žaidimus pasineria paaugliai nuo 12 metų. Jaunuoliai nuo 12 iki 17 metų lošimus yra išbandę bent vieną kartą. Manoma, jog tam didelės įtakos turi gausi žaidimų pasiūla. Kontroliuoti internetinius azartinius lošimus visame pasaulyje yra labai sunku. Vokietijoje jie apskritai yra uždrausti, tačiau niekas negali uždrausti vis besiveržiančių į interneto platybes nesuskaičiuojamų siūlymų dalyvauti kitų valstybių valdomuose internetiniuose lošimo namuose. Lošimų operatoriams…

|Komentuoti...
Bendruomeniškumas per technologijas / Altruisticallyyours
Azarto klubas

Naujojo tūkstantmečio karta, dar vadinama milenialais, arba Y karta – viena didžiausių socialinių-demografinių grupių – artėja prie tokio amžiaus, kai žmonės tampa finansiškai pajėgiausiais. Tai karta, gimusi tarp 1980 – 2000 metų. Jie jau daro įtaką prekių ir paslaugų paklausos procesams ir šioji įtaka su laiku tik augs. Tokiu būdu ši karta verčia kompanijas peržiūrėti savo verslo bei rinkodaros strategijas, kad šios atitiktų naujųjų vartotojų lūkesčius ir reikalavimus. Azartinių žaidimų industrija, kaip ir kiti rinkos dalyviai, privalo adaptuotis prie pokyčių. Kazino savininkai ir žaidimų gamintojai taip pat stebi šią grupę ir ieško galimybių, kaip per ją padidinti savo pajamas. Milenialai,…

|
Komentuoti...
Interaktyvumas per skaitmenines technologijas / Fundchat
Azarto klubas

2015 metų lapkritį įvykusi tarptautinė paroda ir konferencija „Global Gaming Expo 2015“ gana aiškiai nubrėžė azartinių žaidimų industrijos plėtojimosi trajektorijas. Manoma, kad pasirinktasis kursas – plėtoti įgūdžiais paremtų lošimo automatų gamybą ir diegimą pagyvins rinką ir pritrauks jaunosios kartos auditoriją. Tačiau, analitikų nuomone, tai neįvyks per artimiausius pora metų. Kompanijos Scientific Games direktorius Gavinas Aizeksas (Gavin Isaacs) internetinio dienraščio GGRAsia kalbėjo apie naujųjų lošimo automatų kuriamus iššūkius: „Įgūdžiais paremtų lošimo automatų problema yra ta, kad jei sukursime produktą, jau žinomą ir pamėgtą vartotojo, bet kiek kitaip įrengtą, tai dar nereiškia, kad vartotojas prie tokio žaidimo būtinai prisiriš. Kita vertus, jei…

|
Komentuoti...